HardcoreIcon
Administrator
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:39, 26 Gru 2010 Temat postu: Jak wyglądają walki? |
|
|
Zapowiedzi
Każda walka musi zostać zapowiedziana co najmniej dzień przed walką. Na walkę musi się zgodzić każdy uczestnik (w każdej chwili można wyzwać na walkę - w szatniach, po dowolnej walce, przed dowolną walką) - jeśli każdy przyjmie wyzwanie - menadżer showu wpisuje walkę do działu Zapowiedzi danego showu. Jeśli walka ma być na gali - zapowiedź może napisać komentator. Walka może być również ustawiona przez menadżera. Oto przykład zapowiedzi walki tag teamowej 3vs3 na SmackDown:
Temat: [2010-12-31] Masters & Mysterio & MVP vs Del Rio & Swagger & Rhodes
Treść:
Typ walki: Tag-Team
Ilość uczestników: 6, 3vs3
Pin: Tak
Submit: Tak
KO: Tak
DQ: Tak
Break: Tak
Count Out: 10
Specjalne zasady: Nie wolno atakować wrogów którzy stoją za linkami
Walka:
Walkę otwiera komentator - np. "Witajcie we Friday Night SmackDown!"
Następnie wchodzą uczestnicy walki zapowiadani przez komentatora - np. "Do ringu zmierza pochodzący z Polski - ważący 243 funtów, The Hardcore Icon, Unelith Nereth!"
"I jego przeciwnik - nieznanego pochodzenia - ważący 2205 funtów jednotonowy Dhralsim"
Potem uczestnicy piszą co robią (komentatorzy komentują) - np. Rey Mysterio i Big Show vs Alberto del Rio:
Cytat: |
Rey - Czekam na ruch przeciwnika
Rio - Odbijam się od linek i biegnę na Reya
Rey - Przełażę del Rio pod nogami i robię dropkick
M. Cole - Del Rio w złej pozycji - narażony na 619
Rey - Odbijam się od linek i próbuję zrobić 619
Rio - Przechwycam 619
J. Lawler - Del Rio przechwicił 619 - Rey zdecydowanie za wcześnie wyprowadził swój finisher
Rio - Wpycham Reya do ringu, wchodzę sam i robię German Suplex i pinuję
Sędzia - Del Rio przypina Reya - 1!
Rey - Próbuję odrzucić
Sędzia - Mysterio odrzucił
Rio - Wstaję po odrzuceniu pinu
Rey - Robię zmianę z Big Showem
Big - Wchodzę na ring
itd...
|
Nie zawsze uda się wykonać cios - im cięższy wróg tym więcej trzeba siły żeby np. zrobić mu suplex. Jeśli siła jest za mała/wróg za ciężki/jedno i drugie - nie uda się wykonać ciosu. Uniki zależą z kolei od zmęczenia zawodnika.
Walki - zaawansowane
Są różne sposoby wygrywania - Pin, Submission, DQ, Count Out, K.O i w niektórych typach pojedynków specjalne warunki np. Inferno Match. Pokażę wszysytko na przykładzie walki John Cena vs Wade Barret
Pin:
Kiedy jeden z uczestników zasygnalizuje że przypina, sędzia zaczyna odliczanie, a następnie przypięty próbuje odrzucić - sędzia ocenia czy mu się udaje.
Przykład 1:
Cytat: |
Cena - Przypinam Barreta
Sędzia - Cena przypina Wade'a - 1!
Wade - Próbuję odrzucić
Sędzia - Barret odrzucił!
|
Przykład 2:
Cytat: |
Cena - Przypinam Barreta
Sędzia - Cena przypina Wade'a - 1!
Wade - Próbuję odrzucić
Sędzia - Barret nie odrzucił - 2!
Wade - Próbuję odrzucić
Sędzia - Barret odrzucił!
|
Przykład 3:
Cytat: |
Cena - Przypinam Barreta
Sędzia - Cena przypina Wade'a - 1!
Wade - Próbuję odrzucić
Sędzia - Barret nie odrzucił - 2!
Wade - Próbuję odrzucić
Sędzia - Barret nie odrzucił - 3! John Cena wygrał!
|
Od czego zależy czy Wade miał szanse odrzucić? Przykład 1 to typowa sytuacja na początku walki - kiedy jeszcze padło za mało ciosów i Wade nie był dość osłabiony. Może to być również sytuacja w której Cena ciągle obrywał i nagle powalił Barreta i przypiął. Przykład 2 to sytuacja, kiedy przypinany ma obrażenia, ale nie zbyt duże. Przykład 3 to sytuacja, kiedy przypięty oberwał wcześniej ze speciala i potem z finishera.
Co zwiększa szanse wyrwania się z Pinu?
- Ciężka waga (postacie ciężkie łatwo mogą przerzucić swój ciężar ciała i odrzucić wroga)
- Doświadczenie (doświadczony zawodnik może sprytniej wyjść z Pinu)
- Siła (silniejszy zawodnik może przesiłować wroga)
- Wzrost (wyższy zawodnik może sięgnąć nogą do liny i zrobić Rope Break)
- Dobra reputacja (doping motywuje do odrzucenia pinu)
- Sojusznicy (sojusznik może odciągnąć uwagę sędziego, odrzucić pinującego itp.)
Co zwiększa szanse skutecznego Pinu?
- Położenie nóg na linach (zawodnik silniej leży na wrogu, lecz można otrzymać DQ)
- Specjalny pin (skomplikowane przypięcie/pin z narożnika sprawia że mniej sprytnym wrogom będzie ciężej odrzucić)
- Finisher/Special przed pinem (znokautowany wróg ma nikłe szanse na odrzucenie pinu)
- Zła reputacja wroga (lubiani wrogowie szybciej odrzucają)
- Sojusznicy (sojusznik może przytrzymać nogi przeciwnika itp.)
Submission:
Cytat: |
Cena - zakładam Wade'owi STF
Sędzia - Wade - poddajesz się?
Wade - Tak! (odklepuję w matę)
|
Submission wygląda inaczej - to wróg sam decyduje czy się poddać czy nie, ale żeby było realistycznie - przy mocniejszych submission np. STF, Masterlock, Sharpshooter, Walls of Jericho czy innych finisherach submission - wróg musi się poddać. Niektóre postacie, które mają skilla specjalnego - niewrażliwość na submission nie muszą się poddawać. Można również się wyrywać - decyduje o tym to samo co o wyrwaniu z pinu.
DQ:
Cytat: |
Wade - biorę krzesło i okładam Johna
Sędzia - Wade Barret zdyskwalifikowany!
|
DQ można otrzymać za:
- Ignorowanie rope breaków
- Atakowanie krzesłami, kijami itp.
- Atakowanie sędziego
- Zbyt długie przebywane na ringu po zmianie Tag-Teamowej z innym członkiem teamu
- Atakowanie Div w walkach mixed tag
Count out:
Cytat: |
Sędzia - 9!
Wade - Biegnę do ringu
Sędzia - 10! Wade nie zdążył. John Cena wygrał!
|
Cytat: |
Sędzia - 8!
Wade - Biegnę do ringu
Sędzia - 9!
Wadę - Biegnę dalej
Sędzia - Wade zdążył
|
Cytat: |
Sędzia - 8!
Wade - Biegnę do ringu
Sędzia - 9!
Wadę - Biegnę dalej
Cena - Atakuje Barreta wślizgiem
Sędzia - 10! Wade powstrzymany. John Cena wygrał!
|
Count Out jest kiedy zawodnik przebywa za długo poza ringem. Kiedy sędzia doliczy do 10 wszyscy, którzy przebywali poza ringiem przegrywają.
K.O:
Cytat: |
John Cena - Robię po raz 3 Atittude Adjustment
Sędzia - Wade Barret znokautowany! John Cena wygrywa!
|
K.O - po prostu nokaut, jest kiedy wróg leży bez przytomności na deskach. Za nokaut jest też uważana przegrana w pojedynku np. Last Man Standing.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HardcoreIcon dnia Śro 16:19, 29 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|